onsdag 18 november 2009

Vad har ni i väskan?

Har en stor favorit i bloggvärlden, jag har inte läst den så länge men man she's good.
Nu har hon frågat sina läsare vad dom har i väskan och bett om bilder.
Detta ska jag ge henne i eftermiddag. (om ni vill läsa bloggen tryck här)

Men jag kan ju lista redan nu vad jag fann när jag vände upp och ner på min.

Ett par vantar, färg röd.
Plånbok
Nycklar
Kalender
Papper: Kvitto från veterinären, kvitto från resturang Peking i Ljungby, kvitto från taxi och en kom-ihåg-lapp som säger att jag ska köpa en stektermometer och ett Micro SD minneskort.
2 st armband.
Mobilladdare
Hörlurar till telefonen
Nässpray
Åhlens läppbalsam
Ljusrosa läppstift som smakar melon
Mörkrosa läppstift som inte smakar alls.
Nagelfil
Ljusrosa lipgloss
2 st ciggarettpaket.
Glasögonfodral
1 st tändare
2 st oöppnade förpackningar med hundbajspåsar.

Vad har ni i väskan?

Inga kommentarer: