onsdag 18 november 2009

Bra dag?

Det spöregnar och blåser.
En sån fantastisk dag...
Alla mina problem från gårdagen är som bortblåsta. Jäkla gött.
Så nu kan jag återgå till att göra ingenting.

Kanske leta lite recept.
Fin kommer hit en sväng ikväll så jag får äta kvällsmat med honom innan han måste köra hem.
Då vill man ju bjuda på något riktigt gott.

Ska även tömma lägenheten på tomflaskor och burkar. Något som nog kommer ta en liten stund.
Usch va jag är bra på att hamstra.

Det verkar funka med den nya lådan till fartsen där hemma. Olyckorna är betydligt färre. Även om jag fortfarande kan hitta kiss på de mest oväntade ställen.

Igår insåg jag hur mycket tid jag la på att torka upp efter Mr Äcklo.
Hoppas jag aldrig behöver lägga så mycket tid, eller papper, på en enda katts avföring.

Inga kommentarer: