söndag 15 november 2009

Motionpictures

Ha, fin löste biffen.
Nu jävlar e de bildkavalkad...typ...ish.
Finaste fin gör pannkakor till mig. Som var allt annat än äckliga.

Ingen bra anledning till den här bilden. Bara för att visa upp min vackra nuna.
Så här sexig är man när man är i Ljungby. Nej, det är inte mina foppatofflor. Ja, det är fins foppatofflor, ja han använder dom på jobbet när det inte är vinter. Ja, jag kan älska honom ändå.
Så, då va de avklarat...
Jag rockar fan på gitarrhjälte. Andra gången jag spelar och jag hamnar aldig under 90% rätt. I freakin' rock dude...
Chips och dipp till skräckis är ett måste. Ja, jag svullade som en tok och fin fick nästan ingenting alls. Ha!
Sen var det dramatik i Ljungby också. En apfull man körde för att hämta sin lite mindre fulla flickvän (gissar vi) hon blev förbannad för att han var ute och körde stupfull så hon tog helt sonika nycklarna och gick. Och där stog han med en obrukbar bil mitt i gatan.
Men det löste sig. Flickvännen kom tillbaka och körde bilen själv. Hon insåg väl att han inte kunde står där. Mindre smart... Men så var hon blond också.
Kärlek på jobbet? We got it...
Vi e så söta så jag nästan kräks lite.
Jag knäcker mig visserligen, för att jag suger på att ta kort.
Första försöket slutade med en alldeles briljant bild av fins öra.
Jag tror det här är tredje, möjligen fjärde försöket.

Gonatt!

Inga kommentarer: