fredag 6 november 2009

Ullared

Japp, jag har tittat på Ullared...på arbetstid...och mitt enda avbrott var fikapaus.
Jag är så jävla upptagen så det är nästan skrämmande. Förstår inte hur jag ska hinna med allt.

Min enda kommentar till detta program är följande:

När man ska åka till Ullared/GeKå's så finns det några få regler att följa.

Åk aldrig på sommaren!
Ska du tvunget åka på sommaren åk då gärna mitt i veckan innan folk fått pengar.

Åk aldrig på helgen!
Jag är allvarlig. Åk aldrig på helgen.
Aldrig aldrig aldrig.
Om du tvunget måste åka på helgen så föreslår jag att du blir sjuk, eller skjuter dig själv i foten. Vilket som går bra.
Bara. Du. Inte. Åker. Dit...på helgen.

Ska man åka till Ullared så ska man göra det på hösten, mitt i veckan och dagarna innan folk fått pengar. Det är hemligheten.

Sist tog det mig 2 timmar att gå in och komma ut. Det är ungefär så mycket jag klarar av.


Inga kommentarer: