torsdag 12 november 2009

Tvättstugeterror

Är det bara jag som undrar hur folk orkar vara så arga?
Jag tycker mest det är jävligt komiskt.
Orka bråka genom lappkommunikation.
Fegissvenskar som inte vågar stå upp för när dom blir förbannade.

För att läsa artikeln tryck här.




Jag ska väl inte påstå att jag är den bästa på att ta konflikter. Jag undviker dom gärna.
Men att ta till lappar?
Är det då inte lättare att bara vända andra sidan till?
...och om man nu inte skulle klara av det så måste det ju vara mycket bättre för sinnesfriden att bemöta människan som gjort en förbannad och lösa problemet så?

Folk skjuter ju sig själva i sank på det här sättet...och jag blir trött ända in i själen.

Fast lapparna är ju roliga. Så några arga lappskrivare kan vi ju ha kvar.
Annars hade inte den här sidan funnits.

2 kommentarer:

Mia sa...

Jag tror att dom som skriver lappar är dom som inte vågar ta en konfrontation... Genom lapparna får dom ändå ut sina aggressioner och kan gå vidare med sina liv och känna sig nöjda. Lite patetiskt kan tänkas, men ack så roligt för oss andra som får ta del av "dom arga lapparna"... För övrigt har jag stött på en del arga lappar i mina dar, men det va när jag bodde i norrland och det va en helt annan sorts arga lappar :)

Fisan sa...

Jag har också stött på arga lappar. Då var det mina grannar som klagade på mig genom att klistra lappar på min dörr. Enormt irriterande men jag vann för att jag aldrig sjönk ner till deras nivå. Seriöst liksom. Är ni sura för nått är det väl bara att ringa på och säg det...