måndag 21 december 2009

Nästan så jag vill gråta

Jag vet att jag ofta försöker vara lite glad och bjuda på mig själv.
Men jag blir så himla ledsen.
För att det faktiskt är så många män som far så fruktansvärt illa...utan att ha någon på sin sida.

Fler kommentarer trillar in, anonyma (män?) som berättar vad de varit med om...och det gör så ont i mig.

Jag vet att det kommer klassas som osolidariskt av mig, från kvinnors håll, att stå så jävla mycket mer på männens sida i det här läget.

Finns det någon, någon alls där ute som kan hjälpa mig att uppmärksamma detta fruktansvärda antalet män som far illa?
Är det inte dags att vi ALLA hjälps åt för att männen ska få känna sig trygga också?

Stora jätte kramar till er alla. Jag blir så himla glad för att ni delar med er.

1 kommentar:

Vivi sa...

Det är klart det är synd om männen, de finns tyvärr en massa män som också far illa ut. Kvinnor kan vara så jäkla elaka!
Förstår verkligen itne hur ngn människa man eller kvinna kan göra en annan människa så illa :(