tisdag 29 december 2009

Inför morgondagen

Måste handla i morgon, toapapper och sånt tråkigt.
Men även bubbel på systemet och om jag känner mig riktigt uppåt så kanske det till och med blir en rolig liten festblåsa till på kvällen.

Ska bli kul att fira bästa vännens födelsedag på favvokrogen.
Sen blir det nyår med äldsta storasyster i stället för mellersta storasyster.
Har aldrig firat med den äldsta förut, så det ska också bli riktigt roligt.

Jag bara hoppas innerligt att näsblod håller sig borta under morgondagen, annars måste jag gå till doktorn. Blev skrämmande svag efter blodflödet idag så....riktigt läskigt.

Nu ska jag fortsätta slöa framför tv:n en stund innan jag kryper ner i sängen och fantasishoppar i alla mina nya kataloger.

funny pictures of cats with captions
see more Lolcats and funny pictures

1 kommentar:

Vivi sa...

Ha ha den bilden är så wunderbar!!
;P
Hade så gärna sprungit lite på rean och kollat, men nu när det ÄR rea och jag HAR pengar så finns varken tiden eller orken *suck*
Hoppas nu du hittar ngt fint du blir nöjd med och att festandet blir bra....och att du är rädd om näsan!
Gott nytt!!!