torsdag 31 december 2009

En fantastisk kväll...men!

Så här såg jag ut innan jag gick hemifrån

(åter igen, don't mind fläckarna på spegeln)

Sen fick fina födelsedagsbarnet en födelsedagsdrink.

Efter mängder med god mat och en helt fantastisk blåbärspaj så gick vi och bowlade...

UV-ljus is tha shit. (heter det UV-ljus??)

Allting har varit helt galet bra fram tills nu...

Då får jag reda på att det sällskap jag hoppades skulle dyka upp, inte kommer. Inte en jätte överraskning men ändå något av en besvikelse.


Så nu ska jag ta min trötta, nyrakade, välansade sjukt trimmade kropp och gå och lägga mig ensam. I ren jävla protest!

2 kommentarer:

Mia sa...

Självklart hans förlust!!! Om den dumma idioten inte orkar kanske han helt enkelt aldrig behöver komma....???

Tusen tack för att du var med och gjorde min dag och kväll helt fantastiska!! Jag hade jätteroligt och det var en helt perfekt födelsedag...

Love ya!!! <3

Fisan sa...

Klart det är hans förlust ;) Särskilt när det verkar minst lika jobbigt att plocka upp telefonen och skicka ett enkelt sms.

Nää, fuck that ;D

Tack själv för en supermysig kväll. Hoppas verkligen vi gör detta till en tradition.

Love ya!!