torsdag 10 december 2009

Mycket intressant

När man har gjort något extremt med sitt hår och sedan går tillbaka till sin ursprungliga färg så är det precis som det blir klartecken för tanterna att berätta att den förra färgen kanske var lite väl mycket.

Hur tänker dom då?
Jahaaaa, hon gillade inte att vara så superblond så då är det ok för mig att berätta att jag inte gjorde det heller...eller?

Morgonens kommentarer från generation äldre:

-Jaha, så du har tonat ner det blonda? Ja, det var ju rätt extremt, men det här blev ju jätte fint.
-Så du har gått tillbaka till det lite mer mörka? Ja, det förstår jag. Det andra var ju väldigt ljust.

2 kommentarer:

Mia sa...

LOL - det är ju skitroligt!!! Dumma j-la svenskar som inte vågar stå för vad dom tycker... "tänk om hon blir ledsen eller sårad... bla bla" - tänk om du blev ledsen eller sårad nu istället???!! Jag vet att du kan hantera det, men vet dom....????

(BTW - f-n vad många punkter, frågetecken och utropstecken jag använder :D)

Fisan sa...

Ja, många punkter och frågetecken blir det ;D

Jag tycker det är väldigt underligt det där resonemanget. Ena tanten sträckte sig till och med så långt så hon kallade mig normal nu när jag färgat tillbaka. Whuuut??
Helt bisarrt...