torsdag 10 december 2009

Världen är god

Nu tycker jag att mitt hyresbolag är fantastiskt igen.
Hon jag pratade med (som ringde upp!) var mycket proffessionell. Hon, som jag, tyckte det var onödligt att peka finger.
Så jag bidrar med pengarna i min bonusfond och de bjuder på resten, så jag får min hall tapetserad utan att behöva punga ut med några pengar ur egen ficka.

Jag känner mig inte ens lurad. Bara så himla glad och lättad.

Telefonen kommer dessutom lämnas in på lagning, där var det inte heller några problem. Jag fick skadenr med en gång och min kära kollega kom med pengarna till självrisken.

Med tanke på mitt flyt idag så kanske man skulle köpa sig en lott. 50.000:- i månaden i 25 år hade man kunnat leva gott på.

1 kommentar:

Vivi sa...

Det är drömmen det,,,tänk vad soft man hade kunnat ha det med 50 000 i 25 år ...lyxa !!

Varför inte pröva rött... he he ... jag tyckte nog inte det var så extremt faktiskt...blått hade varit mer extremt ...eller lila .. eller rosa !!! :D

Sjysst av HFAB att inte bråka för mycket, bra tjej!