fredag 11 december 2009

Happy friday

Det ska bli så grymt mysigt att lussa idag.
Ryktesvis så är lokalerna jätte fina och väldigt högtidliga så det kommer vara en helt fantastisk känsla.
..och sen blir det en öl eller två med bästa vännen. Det var jätte längesen bara vi två gjorde något ihop.
Fast det kanske hänger på en eller annan från gruppen också, det hade ju inte alls varit fel.

...och på lördag blir det julfest med sagda showgrupp, där även hela min familj ingår.
Ska också bli riktigt riktigt roligt.
Massa god julmat, finaste julklänningen på, vin och sång och musik.
Enda problemet är hur jag ska ta mig hem. Men det löser sig säkert.

Tillägg: Jag lyckades med konststycket att knäa bordet så hårt att jag nästan svimmade av smärta. Jag är nog den mest ogracila människa jag känner. OMFreakin'G liksom.

Inga kommentarer: