fredag 11 december 2009

Honey, I'm home.

Intressant fakta.
Bästa vännen (som det blev öl med ändå) var orolig för att hon var ond och elak när hon berättade hur lycklig hon är med sin sambo...och då slog det mig.
För min del så känns det precis som jag träffat någon.
Bara att den någon är jag.
Och vi är väldigt lyckliga ihop.
Sweet.

Lussandet gick bra...tror jag. Jag sög men alla andra var bra, så det gick ändå.
Sen gick de flesta av oss och tog en öl ihop och bara skvallrade.

Sen åkte jag med bästa vännen hem så hon fick bytt kläder. Sen åkte vi tillbaka till stan och drack mer öl.

Jag fick bara så jävulskt ont i magen och hon är fortfarande sjuk. Så det blev mat på McDonalds och sen åkte vi hem.

Nu ska jag krypa ur kläderna och in i morgonrocken, den blir det nog faktiskt sängen.

Inga kommentarer: