måndag 7 december 2009

Det blir ett nej

Nu har jag bestämt, inga tårdrypande seriösa historier här inte.
Mest för min del.
Jag orkar inte.

Har däremot varit hos farbror doktorn så han fått titta på min hand. Med historien om min andra handled som utspelade sig under nästan 7 år så är det lätt att bli nojig.
Jag gillar min doktor. Han är fan bäst.
Det första han gjorde var att fråga mig om jag återhämtat mig från min hemska lunginflammation. Han tyckte fortfarande synd om mig för att den varit så hemsk.
Herreminje va sjuk jag var...och det är alltid skönt att få det så där härligt bekräftat av en doktor.

Det är lite som att ha snyggast tandställning när man går i tvåan.
Jag vann liksom.

Anyhoo

Inget fel på handen, ingentin som gått av eller som inte satt där det skulle.
Däremot hade jag fått en blödning vid nån mekapär i den så den kunde vara öm rätt länge.
Alltid bra att veta att benen sitter där dom ska...ledbanden också för den delen.

Nu ska jag ta en tupplur i soffan med fisarna och gosa ner mig rejält i min nya mjuka goa morgonrock, köpt i Ullared för 99:-. Tack så väldigt mycket.

Inga kommentarer: