onsdag 2 december 2009

Dåligt Lisa

Sorry att jag inte hört av mig på hela dagen men jag har gjort ett enkelt konstaterande.

Jag har hemlängtan.

Wtf liksom?

Jag har aldrig haft hemlängtan förut. Fast å andra sidan har jag aldrig riktigt haft ett hem som bara är mitt som jag har nu.
Det kan ju vara därför.
...och för att jag vet att när jag kommer hem kommer det vara ännu mer precis som jag vill ha det.
Fast jag hade ju uppskattat om jag fått njuta lite mer av tiden jag spenderar här med fin.
Bajs...

Här får ni i alla fall lite Ljungby-bilder. Enjoy

Ni gissar helt rätt. Det mest intressanta i Ljungby är katterna och jag...
Alternativt så har jag inte spenderat särskilt mycket tid utanför lägenheten, men det låter ju bara tragiskt.

Nu ska jag se om jag orkar masa in min lilla rumpa i duschen eller om det får bli lite choklad i soffan framför en film först.
Hej på en stund.

Inga kommentarer: