måndag 28 december 2009

Gårdagen i oskyldiga bilder

Okej, så här är det.
Gårdagens fest är något som kommer stanna inom klassen.

Jag kan säg att det var hysteriskt roligt och att den innefattade lekar som snurra flaskan och sanning eller konka. Vi var även övertydage om att alla kockor gick fel när den plötsligt visade på tjugo över fyra på morgonen.
Det var ingen som var 26 igår, vi återgick alla till gymnasieålder...kanske till och med lite yngre.
Jag bjuder endast på tre bilder. Annars blir jag yxmördad i sömnen av vissa, icke-nämnda personer.

Fina Nannsipannsi.

Jag...gör en ful min....tror jag.

Fina Enock, vår alldeles egna bög.

Men nu är ordningen återställd. Alla flaskor och snuspåsar slängda. Så imorgon luktar här förhoppningsvis inte gammal fylla och surt snus.

Jag har även fått kvällslektyr med posten. Yaaay!

...och så här snygg är man när man städar efter man har festat fem dagar i rad.

Fråga inte om fläckarna på spegeln. Ni vill inte veta. Tro mig, ni vill verkligen inte veta.

Inga kommentarer: