måndag 7 december 2009

Don't call us, we'll call you

Jag gillar inte när företag säger att dom ska ringa tillbaka.
Det har hänt alldeles för många gånger att dom inte gör det.

HFAB (dom jag hyr lägenheten av) skulle ringa målaren och sen återkomma till mig...
Frågan är bara när?

Annars lät det inte som en hel omöjlighet att få hallen tapetserad som kompensation. Men man ska inte ropa hej förrän man är över ån som en vis gammal tant en gång sa.

Fiskgratäng idag. Jag är vrålhungrig.
Låg dessutom och drömde om favvopubens ceasarsallad hela natten.
Man kanske skulle skämma bort sig i veckan...

1 kommentar:

Vivi sa...

Speciellt när hantverkare är inblandade...och försäkringsbolag *ryyyys*
Tomten har snälla Nissar
Försäkringbolag och dylikt har onda Nissar...

Tack vad go du är, jo nu efter en sådan otroligt rolig kväll som i fredags med alal goa männsikro så känner man verkligen inte för att sluta!
Du var jättefin du med, jag kastade avundsjuka blickar på din topp :)