söndag 6 december 2009

Världens längsta inlägg

Nu kommer äntligen mina före och efterbilder på lägenheten. Det är fortfarande inte riktigt klart, lite sängavlar och tavlor och sånt som ska upp men det mesta är ju gjort.
Det kommer även en snabb resumé av fredagskvällens julfest.

Vardagsrum före:


Jag missade att ta några förebilder på sovrummet, men man kan ana väggen genom halldörren:

Kök före:



Sen kommer vardagsrum efter:



Kök efter:

Det är min sängavel som står lutad mot väggen....om någon undrar.


Sovrum, efter:



Och så här brukar jag se ut efter julfesterna med jobbet:

Lårkaka...jag har ridit tjur om någon undar.


Fast jag är glad ändå...nu när jag inte är bakis längre.

Jag har fått återgå till min gamla telefon då en av mina kära kollegor tappade min telefon rakt ner i sin drink. Jag hoppas Telenor går med på att ge mig en ny som fungerar...
Men nu måste jag återgå till Grey's anatomy innan det är slut...om ca 1 minut.

Inga kommentarer: