torsdag 5 november 2009

Lite bra med fb ändå

Facebook har just skickat mig ett mail om att en kompis skickat mig ett meddelande.
Lite omständigt, I know.

Anyhoo...

I rubriken till meddelandet står det "Gamla Vinden" vilket är ett gammalt chattrum på aftonbladet som jag hängde på som en tok när jag var ung.
Vi var en hel grupp som umgicks där och träffades ibland och gick på liseberg å så där. Jätte roligt...och nu har dom letat upp mig.

Vilken lycka.

Så just nu stör det mig något enormt att facebook är blockat från jobbet.

Så även om jag fortfarande har lite lätt huvudvärk (ska snart poppa en pilla eller två mot det) så blev det ändå en riktigt bra torsdag. Bara för det här.

Weee!


Shit va sliten jag ser ut.
Kan nu mer lägga in bilder från telefonen till jobbdatorn. Wohoo...

Inga kommentarer: