onsdag 28 oktober 2009

Sabotage

Jag har blivit utsatt för sabotage.
Någon har, igår kväll, dragit ut nätverkskabeln till min dator på jobbet.
Antagligen för att ge mig lite huvudbry så där på morgonkvisten. För det är ju en alldeles fantastisk idé att retas med mig vid denna tidpunkt.

Nej, det är det inte.

Inte för att det var några direkta problem. Helt värdelös är jag inte.
Det enda tråkiga var att alla mina dokument försvann.
Fast dom finns ju uppbackade så det var bara att plocka tillbaka dom.

Fruktansvärt meningslöst. Ska man retas kan man väl göra det ordentligt.
Typ, vända min skärmbild upp och ner, för det kommer jag inte ihåg hur man ändrar tillbaka.
Så får jag snällt komma och skämmas och be om hjälp.

Ett hett tips till vem det nu än var som drog ut kabeln.
Du får allt vara lite mer avancerad än så.

Lisa - Sabotören
1-0

I win!

In your face!

Inga kommentarer: