torsdag 22 oktober 2009

Nu kräks jag snart

Fy fan va de e tråkigt just nu.
Hur jävla svårt ska det egentligen vara att göra något åt sitt liv?
En polare undrade om jag ville följa med på karaoke ikväll, och det vill jag ju.
Jävligt mycket.
Men jag orkar inte.
Det är fett surt.
Jag vet ju att jag inte kommer komma hem i tid och att jag kommer dricka för många öl.
Och sen är man helt död och bakis dagen efter.
Det går ju inte.

...och detta går att applicera på allt som händer efter jobbet.
Ja, kanske inte öldrickandet.
Det kommer aldrig hända något roligt i mitt liv för all min energi går åt till att inte göra någonting på jobbet.

Jävligt sugit.
Kan inte nån bara hjälpa mig att göra något åt den här skiten?
Det är fan dags nu...




Mitt första blondin-konstaterande:

-Dom är argare än brunetter.
Eller så kanske det bara är jag?

Inga kommentarer: