söndag 25 oktober 2009

Good night cruel world

Dags att ge sig in i ekorrhjulet igen.
Jag vet inte om det är jobbigt eller inte.
Jag blir alltid så lätt om hjärtat när jag har träffat min familj.
Det säger mig att jag borde träffa dom oftare...

Betalat räkningarna nu...och ja, det enda jag har råd med är att lägga mig ner och dö.
Bajs.

Jag funderar på att skicka ett mail till en av gratis tidningarna här i Halmstad och tipsa dom om att tipsa om mig.
Jag är ju faktiskt rätt stolt över min blogg.
Jag är ju rätt stolt över mitt liv.
Men jag tror att jag är alldeles för svensk.
Vad skulle dom skriva liksom?
Lisa är en Halmstad-tjej som kämpar för att göra sin blogg hörd. End of story.
För vad finns det mer att säg?

Dags att krypa ner mellan lakanen och drömma om ett annat liv som levs någon helt annanstans där jag är någon helt annan än den jag är.
...och dessutom jävligt rik.

Inga kommentarer: