måndag 5 oktober 2009

Förbannades helvete och jävla skit

Vi har pott-träning här hemma. Kattfan pinkar överallt förutom i lådan.
Jag satt med honom i över en timme och vägrade låta honom gå ur lådan. Tror ni poletten trillar ner? Nej!
Katthelvetet lägger sig ner i bajset och somnar. Sen passar fanskapet på att pinka mitt på badrumsgolvet så fort jag gått ner med tvätten.

Jag har inte varit så här förbannad på...väldigt väldigt länge. Skulle kunna nacka fanstyget!

Anyhoo...

Bilduppdatering.
Mina nya skor. Jag har beslutsångest varje gång jag ska gå ut för jag vet inte vilka jag ska ha på mig.



..och jag var förfärligt dålig på att ta bilder i fredags. Men jag kanske har något från bröllopet...

Japp, jag hittade mig i full gång med vodkan:



...och syster ätandes en banan:














Inga kommentarer: