onsdag 28 oktober 2009

Julpynt

Nu ska jag snart åka iväg till mitt ex och hämta en massa julpynt.
Det ska bli väldigt roligt att få träffa min hund igen (som jag haft sen jag var 15), hon fick vänligt nog lov att gå i pension där ute och jag har inte träffat henne sen i somras.

Samtidigt ska det bli väldigt läskigt att träffa exet.

Inte för att vi hade ett väldigt fult uppbrott med massa bråk och saker flygandes i väggarna.
Mer för att det i slutändan ändå blev jag som var den dåliga människan.

Jag är alltid den dåliga människan. Bara att vänja sig vid tanken.
Jag hoppas att han inte tycker att det är en bra idé att prata om detta.
Det är jag inte alls upplagd för.

Sen ska jag hem och tvätta och packa. Ohhappyjoydag...not.

Men när idag är över behöver jag aldrig göra den igen.
En väldigt upplyftande tanke, just idag.
Det enda som fattas är en stor fet flaska vin att skölja ner den bittra eftersmaken med.


Inga kommentarer: