onsdag 7 oktober 2009

Väderspänningar

Jag har skallebank, det är vädrets fel...
Jag tycker inte om när det hänger låga tunga regnmoln över mig, det ger mig alltid huvudvärk.
Det finns bättre sätt att vakna på...

Hade riktigt lyxkväll igår. Svullade i mig en halv bunke chokladpudding med vispgrädde till. Nom nom nom

Låg i badet i över en timme och lyssnade på jazz, läste bok och drack vin.
Jag borde ha sånna kvällar med mig själv oftare.
Jag blir lätt lite kär i mig själv när jag inser att jag är ett rätt trevligt sällskap.

Jag inser det bara allt för sällan...

Hoppas ni sovit gott och haft ett bättre uppvaknande än vad jag haft.
Jag kommer aldrig bli en morgon människa.
Det jag avskyr mest med mitt jobb är att det tar ifrån mig mitt största nöje, att sitta uppe halva natten och rulla tummarna.

Inga kommentarer: