torsdag 29 oktober 2009

Kiss i sängen

Nä, så illa va de inte. Men kiss på två mattor. TVÅ.
Kattfan hade pinkat mitt på badrumsmattan, och skitit två gånger i hallen.
För att sen göra illa värre så passar han på den sekund jag själv sitter fast i badrummet och sätter sig bredvid min hallmatta och kissar. WTF!?
Dessutom så stirrar han med trots i blicken rakt på mig där jag blänger på honom från badrummet (en av dom större fördelarna med att bo ensam, man behöver inte stänga toalettdörren).
Jag tror han är djävulens avkomma skickad till jorden för att göra mina mornar till ett helvete.
Well, misson accomplished.
Jag håller officiellt på att bli galen.
Ska bli intressant å se om katthelvetet överlever året.

Så denna morgon har jag tvättat mattor i badkaret och rensat skit i hallen.

Oh it's a beautiful morning.

Inga kommentarer: