fredag 23 oktober 2009

Äntligen!

Nu funkar blogger igen.
Det måste ha strulat riktigt ordentligt för dom.

Än har ingen krabb-gång skett. Jag kommer nog spara den till eftermiddagen när jag vaknat och känner mig på lite bättre humör.
Inte för att jag är på dåligt humör nu. Har precis pratat rätt länge med mamma och jag ska få donerat en soffa till min balkong. Även gått över lite gardiner och annat möblemang som kan behövas.
Mamma är bra, samtalet med henne gav mig energi nog att ta tag i tapetseringen.

Jag tror även att det mail jag fick från den fantastiska Egoina hjälpte mitt humör också.

Hej!

Jag tyckte att din blogg är helt klart något av det bättre ute i bloggvärlden.
:)

Med vänlig hälsning
Egoina

Fina fina Egoina, du vet allt hur man får en flicka på gott humör.

Inga kommentarer: