fredag 9 oktober 2009

Inspiration

I don't got any.
Känner mig fullkomligt oinspirerad.
Kan det vara för att jag hajpat fredag så mycket?
Det är ju faktiskt ingen större skillnad på igår och idag. Mer än att jag får sovmorgon imorgon och trevligt sällskap ikväll.

Egentligen känns det jävligt tragiskt att man är så lycklig över att få bli lite full.
Någonting i det resonemanget säger mig att jag kanske borde göra något åt mitt liv.

Jag tror jag har gått hela veckan och inbillat mig att en enorm förändring varit på gång. Idag inser jag att jag bara lurar mig själv. Ingenting har hänt och ingenting kommer hända förrän jag faktiskt gör någonting.

Någonting annat än att bara klaga.

...inte för att det kommer hända. Men jag vet i alla fall att min olycka är mitt eget fel.

Jag behöver inspiration.