måndag 5 oktober 2009

Ta bort fokus

Okej, för att ta bort fokus från att det är måndag och livet är kiss och bajs idag så tänker jag tänka på helgen i stället.
...och på att vinna 100 miljoner, det lättar alltid mitt hjärta.

På fredag är det ny afterwork med samma band som senast. För övrigt var det inte dom som var i klippet jag länkat tidigare (The Wild Party) som spelade, det var tre andra duktiga skånepågar som ni hittar här:

Sticky Bomb (trummis i Wilmer X)
Alexander Holmgren www.myspace.com/alexanderholmgren
Anders Grahn www.myspace.com/andersgrahnmusic

Alternativt så hittar ni en video med Alex's och Anders braiga band Clark här och här
Dom kommer dessutom stanna kvar på fredag så det blir fest all night long, bland Halmstads enorma utbud av klubbar och pubar...ha ha ha...

På lördag blir det maskerad och jag kommer återigen få använda mina svarta glittriga vingar, som jag senast lyckades trasha genom att elda lite på dom, oops. Fast det passar bara bra tills på lördag, det är ju skräcktema.
Lovar att få upp lite bilder här när jag kommer hem. Men ska börja med att städa av först och sen förbereda för tvättiden som börjar klockan sju.

Ska nog ta ett bad också...
Men diverse bilder kommer...lovar.

Inga kommentarer: