torsdag 22 oktober 2009

Mitt nya liv

Jaha, mitt nya liv som blond har börjat rätt bra.
Gick och la mig redan halv tio igår. Sov som en stock men vaknade naturligtvis en timme innan klockan skulle ringa.

Det är väl bara att inse faktum att jag aldrig kommer sova gott i veckorna så länge klockan tvunget ska ringa kvart i sju på morgonen.

Många glada utrop på jobbet, några grymtningar och tre personer som tyckte det blev bra.
Fast då har jag iofs inte träffat alla riktigt än.

Vi får se om dagen fortsätter lika bra. Det får ju gå minst en månad innan jag med säkerhet kan uttala mig om blondiner har mer roligt eller inte.
Jag bör ju i alla fall komma undan lättare när jag talar innan jag tänker. Ett inslag i mitt liv som är frekvent återkommande.
Ibland tror jag att det är enda anledningen till att mina vänner tycker om mig...


Inga kommentarer: