söndag 25 oktober 2009

Barnkalas avklarat

Båda mina systrar har räddat livet på mig idag. Den enda med skjuts till min bil och den andra med huvudvärkstabletter.

Imorgon blir det jag som åker till apoteket och köper panodil och vitaminer. Jag erkänner mig besegrad.


Flicka och Fenix blev glada över att jag kom hem. Men det beror nog mest på att de brukar få mat vid den här tiden.


Jag känner mig fantastiskt älskad...





Ser ni vilket tjusigt tvångsgrepp jag har runt halsen på honom? Skitungen ville inte sitta still. Han skulle tvunget tvätta svansen. Fan vet var han har varit med den...

















Flicka ser mest ut att undra wtf jag håller på med och om jag inte tänker sluta snart.














Till kvällsmat blir det nog något så lyxigt som varma mackor...
Inspirationen flödar.

Inga kommentarer: