måndag 2 maj 2011

Frånvarande

Jag erkänner, jag har varit usel på att höra av mig här.
Är inte helt säker på att det kommer bli så överdrivet mycket bättre. Men så är det måndag och det kan alltid förklara ett humör som inte ligger på topp.

Annars har jag varit sjuk, jag använder det som ursäkt även om min uppdatering sugit rätt hårt sen jag åkte på semester. Men skit i det.

Fjällar gör jag också, särskilt på smalbenen.
Men det är en oerhört tillfredsställande känsla när man drar bort ett så stort hudstycke så det till och med säger riiitssschhh. Nästan som att få en nysorgasm.

Annars så är det rätt mycket på gång efter jobbet den här veckan. Måste försöka hinna med att dammsuga av där hemma då min kära farmor eventuellt kommer och fikar hos mig på onsdag.
Fuck dammsugning säger jag.
Men om jag inte gör det så lär jag få höra till döds dagar vilken lortgris jag är.
Ja, inte mina döds dagar förstås...om jag inte bråkar med en buss eller så.
Annars lär farmor antagligen slå mig med häslängder vad det gäller att hinna ikapp sina döds dagar.
...och ja, döds dagar ska ha ett mellanrum. Det är så det uttalas, fast det ser sjukt skumt ut.

Sen är jag kissenödig men det är sånt jäkla projekt att gå å kissa. Särskilt när man har alldeles för tighta jeans på sig.
Tanken är att jag ska gå på bio idag...men jag vet inte. Just nu känns det inte som den bästa idén.
Fast jag hade kunnat tänka mig att titta på Thor. Men eftersom det inte är jag som bjuder, utan blir bjuden, så lär jag knappast få välja och då sällskapet föredrar filmer som hade kunnat vara på riktigt så lär ju inte det hända.
Inte för att jag är bitter eller så.
Jag bara fryser om händerna.

Nä, nu ska jag röka.
Hej hopp snopp.

2 kommentarer:

I sa...

Thor ger mig inga förhoppningar om att bli matad med underhållning av typen som man får en glädjens lättnad av när man tänker tillbaka på den.

Men.. om jag tankar ner den nu, och kollar på den ikväll.. Får jag låtsas att jag håller dig i handen då? Du får låtsas att du håller mig i handen.. om du vill.. så kanske du blir lite varmare om händerna liksom..

Och jag lÅvar att inte försöka med något annat!

Fisan sa...

Äh, Thor är bara ögongodis.
Räknar knappast med att det är en film man kommer ihåg efter en dag eller två.
Men schyssta effekter går alltid ner.

Dock blev det ingen bio alls för mig igår.
Men jag blev varmare om händerna. Kanske har dig att tacka för det? ;)