onsdag 4 maj 2011

I don't even

Lite mer trött på människor än vanligt idag.
Vilket innebär rätt jävla mycket.

Jag har nog aldrig blivit så totalt ignorerad som jag blivit igår och idag.
Inte ignorerad på ett vi-pratar-inte-med-dig-eller-ser-dig-sätt, utan på ett fullständigt idiotsätt.
Allvarligt liksom.

Om ni berättar för mig fem gånger att jag måste fixa ett fel och jag svarar varje gång att det INTE FINNS något fel, vad är då tanken att jag ska göra?
På hur många olika sätt kan man säg att allt stämmer, felet är åtgärdat, det är inget som är galet?

För jag har nog dessvärre tömt mitt förråd på synonymer.

STOP FUKKIN PESTERING ME! Eller börja lyssna på ALLT JAG SÄGER, och inte bara utvalda delar.
Jag kan förstå att det fortfarande framstår som om det vore fel om man bara väljer att höra "att felet är galet".
Men om ni bara tänker välja sporadiska ord ur varje mening jag säger så vill jag fan ha påökt.

Inga kommentarer: