onsdag 27 april 2011

Jag vet att jag har bihålor

Halvkul att känna det som om man är på väg att bli förkyld.
Särskilt när det är första ordentliga arbetsdagen efter semester och påskledigt.

...jag vet inte ens om det känns bättre idag.
Jag har ont i huvudet och snörvlar och tycker förfärligt synd om mig själv. Det är ju ingen annan som gör det så då får ju jag.

Körde minimaraton på Starwars igår, jag hade sett början på alla de tre första (sista?) filmerna men somnat lagom till slutet, så det tog jag igen igår.
Fast jag somnade lite då också. Minns inte till vilken film dock.

Nä, fy fan. Jag är astråkig idag.
Borde inte uppdatera det minsta. Tror jag ska kolla med min snälla chef om jag kan få lov att jobba hemifrån i eftermiddag. Det hade varit gött som fan. Särskilt som den lunch som finns till buds inte var mycket att hänga i julgranen.
Sen ska jag inte uppdatera igen förrän jag är lite mindre astråkig. Jag lovar.

Inga kommentarer: