tisdag 10 maj 2011

Hur man undviker folk

Det här är vad jag gör idag:
...och ja, jag duschade i morse och nej jag orkade inte fixa håret.
Men så har jag gjort det till en konst att undvika folk på jobbet, så förhoppningsvis är det inte allt för många som kommer lida av det...och om det är någon som lider av det så har dom säkert förtjänat det.

Sen sitter jag och fryser också. Har så förbannat jävla kallt att jag får sitta med vantar.
Titta, jag har bevis:

Det är något genuint fel på värmesystemet när man får gå ut för att få upp värmen.
Dessutom så bildspammar jag för att jag inte har något vettigt att skriva om.

Hade en läsare dock som gjorde en sjukt rolig grej. Han använde olika bokstäver för varje gång han kommenterade och till olika inlägg och tillslut så bildade dessa bokstäver ett meddelande. Ett väldigt fint meddelande.
Något som jag tänkte försöka vara glad åt hela dan. Men det är tisdag så det kan misslyckas kopiöst.

Funderar på om jag haft några vettiga funderingar (haha) på sistonde, men kommer inte på ett skit. Det kan vara så att jag faktiskt inte har tänkt alls dom senaste dagarna. Oerhört avslappnande.

Så jag lämnar er med denna fråga:
Om man tar fel sko på fel fot, har man då gjort rätt?

Inga kommentarer: