lördag 13 november 2010

Så svetten lackar

Idag har jag städat. Första gången sen jag blev sjuk för en si så där två månader sen.
Jag fick ta i så svetten lackade...på riktigt.
Men nu ska jag och mitt crazyass hair ta en välförtjänat paus.

Med en sån här

Sen är det dags att styra upp sig inför kvällens middag...och förhoppningsvis bowling...och mer öl.

Japp japp, blir nog bra.

Låtar att städa till är annars (utan länkar, orkar inte ta reda på hur man gör):

Rehab - Amy Winehouse (fatta vad nyttig man känner sig när man lyssnar på den här och städar samtidigt. Win - Win liksom)

This aint a scene, it's an arms race - Fall Out Boy
Hum Hallelujah - Fall Out Boy

In the mood - Glenn Miller

Smile - Lily Allen (Mark Ronson version)

Rockin' Robin - Jackson 5

Blame it on the boogie - Michael Jackson

Oh Boy - Peps Persson
Styr den opp - Peps Persson
Hyreskasern - Peps Persson

Somebody to love - Queen
Another one bites the dust - Queen
Bohemian Rhapsody - Queen
Don't stop me now - Queen

All you need is love - The Beatles
With a little help from my friends - The Beatles

Och som den stora feta finalen:

I want to break free - Queen

Grymt passande.
Ha en skön helg. Nu loggar jag ut och lever livet i stället.

Inga kommentarer: