tisdag 9 november 2010

I feel eeevul

Jahopp, här sitter man alldeles alena kvar på kontoret.
Inte för att jag måste, det är faktiskt självvalt. Men så visade det sig att det jag trodde skulle ta ca två timmar att göra tog mig en halvtimme.
Snacka om kass tidsplanering.

Så nu känner jag för att göra något eeevul. Typ skruva av hjulen på utvalda kollegors stolar (läs nu inte att det skulle vara kollegor jag inte gillar, snarare dom som kan ta ett skämt). Men usch, det känns ansträngande. Och det har vi ju redan konstaterat inte är riktigt min grej.

Skulle eventuellt kunna tugga upp ett riktigt fett tuggummi och peta in i låset på de kontorsdörrar som är låsta. Men det skulle kunna bli en dyr historia och jag är värdelös på att bevara hemligheter.

Nä, jag sitter väl snällt kvar här, dricker mitt kaffe...röker en cigg. Slösurfar lite och undersöker hur smickrande bilder kopiatorn kan ta av mig.



Förövrigt har jag märkt att mina tummar, pekfingrar, långfingrar och till viss del ringfingrar domnar när jag blir kall om dom. Det börjar i tummarna och sen sprider det sig beroendes på hur kall jag blir. Sjukt obehagligt.
Hade nog kunnat uppskatta det om jag var man och hade "en stund för mig själv", men det är jag inte. Så det gör jag inte.
Any clues på vad det kan vara?

Inga kommentarer: