torsdag 25 november 2010

Nu är jag helt klart vaken

Jag blir alltid så jäkla imponerad av folk med sån här talang.
Eller nä, imponerad är nog inte rätt ord. Avundsjuk och lite irriterad över att dom kan men inte jag. Jag är helt övertygad om att det blev fel någonstans när jag blev tillverkad. Den där talang-genen fick inte jag.
För fan morsan och farsan, gör om gör rätt! Så här kan jag ju inte ha det.



Men jag är absolut inte bitter.
Verkligen inte. Om några timmar så kommer jag ändå vara bäst på allt...efter några shot tequila rose och ett par glas vin.
Ja men, då kan jag också göra sånt här...så klart.

3 kommentarer:

Vivi sa...

Du får definitivt rekord i längsta kommentar ;)
Jo visst har du rätt i att det egentligen inte är bra med felstavningar och nog tycker jag att just kända bloggare borde tänka sig för egentligen. Lilla jag kollar också upp stavningar ganska ofta ;)
Däremot tycker jag nog fortfarande att det inte är SÅ viktigt.
Vi får nog komma överrens om att itne komma överrens i frågan om hur stort störningsmoment det är ;)
Jag tycker nog fortf. mer om att hylla de bra sakerna !

Unknown sa...

Jag blev totalt utelämnad i talang-poolen jag med :(

Skulle ju vara kul att kunna laga mat iaf

Fisan sa...

Haha, jag är nöjd så länge vattnet kokar. Hemligheten är att inte lägga ribban så högt...eller alls helst förstås ;)