torsdag 18 november 2010

Jag får inte alltid ihop det

Jag satt och tänkte lite på min förra rubrik och insåg att den faktiskt inte alls passade med inlägget.
Vaddå magstark diss?
Om man bortser från att jag upplyser ungar om att deras föräldrar kommer dö så tyckte jag att jag var rätt snäll.
Men jag hade en tanke bakom rubriken. Eftersom jag skulle illustrera en ostädad toalett så planerade jag att ta en bild ifrån Rate my Poo, men det glömde jag.

Alltså blev inte rubriken särskilt bra.

Men jag tänkte göra något åt det idag, så här kommer bilden som borde varit med i förra inlägget (människor med låg äckelgräns borde blunda, gör ni inte det så skyll er själva):


Baaahahahaha!! Den här bilden vore det faktiskt brottsligt att inte förmedla till mina sköna läsare:

Förövrigt hade jag Rate my Poo som starsida för nåt år sen. Men min dåvarande sambo hade en förmåga att använda min dator varje gång han var bakis.
Så den dagen min startsida fick honom att kräkas bytte han till Dagens Nyheter i stället. Jävla tråkröv.

3 kommentarer:

Daniel sa...

åååh fräääscht!!!

Josefine sa...

Åh herre gud vilken bajskorv. Den satt fint så här till morgonkaffet!

Fisan sa...

Mihihihihi...jag kommer nog aldrig växa ifrån kiss och bajshumor ;)