onsdag 8 december 2010

Uttråkad på gränsen till att säga poff

Jag är nåt så förbenat uttråkad.
En kollega ringde just och behövde lite hjälp, oturligt nog för mig så var det ungefär 10 sekunders jobb. Skönt för henne, tråkigt för mig.
Jag vill jobba!

Har nåt så löjligt med energi idag och ingenting att lägga den på. Ingenting som lockar i alla fall.
Jag skulle ju, rent teoretiskt, kunna gå ut och vrida ut alla backspeglarna på bilarna bara för att sedan vika in dom igen. Men det känns ju tämligen kontraproduktivt.
Jag vill göra något som får mig att känna att jag faktiskt utfört något nyttigt.
Men jag skriver la blogg i stället...och ringer några samtal.
Har ett toabesök att se framemot också.

...och nu fick jag skrivkramp. Världen är emot mig idag.
Jag kontrar med det här;



F-you world! Idag e jag klaaad så klaaad, för jag fick prata med en viss någon igår. Min blogg är användbar på så många sätt.

Baahahaha! Så jävla underbar video, särskilt närbilden under sticket. Hade jag varit tio hade den antagligen gett mig mardrömmar och men för livet, men det är jag inte så den är bara helt gudomligt underhållande. Mihihihi.


Wtf liksom?

Inga kommentarer: