tisdag 14 december 2010

Men hur mår jag?

Jag funderar på hur jag mår.
Jag mår nog egentligen inte så bra, men har ändå liksom halkat in i den där deppighetslunken. Då när man inte känner särskilt mycket alls och det man eventuellt känner är mest bajs.
Funderar på att knapra dom där antidepressiva, men jag blev tämligen avtrubbad av dom. Något jag redan är. Så varför göra illa värre.

Fy fan vilket jävla år jag har haft.
Aldrig mer ett 2010.

Ja, självömkan är stor idag.

Annars då? Ja, nån dum jävel tyckte det var en bra idé att spränga sig själv i Stockholm.
Så jävla dumt. Bara för att jag gillar rosa så måste jag ju inte springa runt med en jävla målarburk och kladda ner alla med rosa färg.
Vissa saker gör man faktiskt bäst i att hålla för sig själv.

...och det där med wikileaks...har jag inte ens orkat läsa om. Så, ehh, jag vet inte varför jag tar upp det alls.

Vi går snabbt vidare till gårdagens stora händelse som var (fanfar) upptäckten att snabbnudlar och ölkorv faktiskt var rätt gott ihop.
Mitt liv är så händelsefullt så jag inte vet hur jag ska orka med.
Herre jävla gud. Att man ens orkar göra skiten är fan ett under.

Inga kommentarer: