lördag 11 september 2010

Up Up And Away

Sa jag att jag varit i Göteborg på jobb?
Så här såg mitt hotellrum ut
...och så här såg jag ut innan jag gav mig iväg på en trevlig kväll med flera glas rosé, indisk mat och massa massa skvaller.

Men eftersom jag knappt klarar av att ta mig igenom dagarna, höstdeppigheten kom tidigt i år, så tänker jag hålla bloggandet minimalt tills jag kommit på fötter.
Tänker även att det är dags att rensa upp bland allt det där som är jobbigt i livet. Slänga ut det jag kan och acceptera det jag inte kan ändra på. Gissar att detta kommer kräva en hel del känslomässigt.
...och nu, nu är det dags för barnkalas. Ikväll blir jag full och ni som eventuellt har några åsikter om detta kan ge fan i att höra av sig. Jag vill inte ha med er att göra.
See ya on the flipside.

Inga kommentarer: