lördag 4 september 2010

Idag saknar jag dig inte

Syrran står i duschen. Min dusch. Har blivit matad med kyckling-gryta och levererat medicin till mina sjuka systerdöttrar.

Snart ska jag köra syster till hennes aktiviteter och vid åtta-nio ska jag ha oplanerad förfest. Najs som fan.
Fast jag vet inte, förfest och förfest. Vi blir tre pers. Me and mah boys ya know.

Oavsett så känner jag inte ett uns av saknad idag. Det finns alldeles för mycket bra i mitt liv, både sånt som funnits i flera år och sånt som tillkommit bara den senaste veckan.

Nu blir det till att poppa till det här:

First dance - Never Shout Never

...och sen ska det röjas i garderoben.

1 kommentar:

Anonym sa...

Wow, incredible style! Not many ladies can pull off the short hairstyles and still be feminine. You did it :-)
And now you are driving me crazy with the ankle boots and fishnets!
Derek