fredag 3 september 2010

I'm not alone

Det är skrämmande att man kan känna sig så sjukt ensam i ett rum fullt av människor. Men det blir väl så när det egentligen bara är en person man har lust att umgås med, och den personen har valt bort en.
Nu är jag förvisso inte i ett rum fullt av människor. Jag är hemma, ensam...och känner mig ensam. Fast jag vet att jag inte behöver vara ensam. Jag har fantastiska vänner. Men vill ju egentligen bara umgås med en viss någon...för stunden i alla fall.

Men skit samma.

Jag skämmer bort mig själv med film. Jag har svalt Clash of the Titans och Valentine's day, nu blir det snart den här:
Hoppas den är lika hemsk som den lät.

Jag har även svullat i pizza och godis


...och efter som det nu är september tyckte jag det var läge att inviga mina julstrumpor.

Förövrigt så löper Flicka igen. Hon skriker varje vaken sekund. Håller på att bli galen på henne.

Fenix har inte en jävla aning om vad hon vill. Så kan det gå när matte snippat kulorna.

Inga kommentarer: