tisdag 3 augusti 2010

Folkskygg

Under hela min semester och en tämligen lång tid efter den så var jag nåt löjligt social.
Träffade folk varje dag. Skrattade, hade roligt och drack för mycket sprit.

Nu har jag nåt gränsen för vad jag klarar av i människohantering.
I need a frikin' break.

Jag är väldigt nöjd med mina katter och spindeln Ove (som bosatt sig i mitt kök) som enda sällskap.
Däremot gillar jag fortfarande tanken på att ha någon. Ni vet, så där som normen säger att man ska ha.
Totalt hjärntvättad.
Jävla samhälle.

Dom senaste dagarnas bra annars:
Ptjjaaa, inte för att jag minns när jag skrev sist men...
I lördags så var det väl att ligga i sängen hela dagen och sen möta upp med vänner på festivalen. Fylla bakismagen med pizza och öl och dansa med systeryster på ett tämligen tomt dansgolv. Sweet.

I söndags så var det väl att jag inte var lika bakis som på lördagen och att jag inte behövde träffa en käft.

...och igår så, hmm, hade en rätt låg dag igår men något bra måste det ju ha funnits med den. Jo just ja, jag blev tillfrågad om att sjunga på ett bröllop. Inte mer än en låt och i kyrkan. Fullkomligt livrädd för detta, jag kan inte låten, men annars ska det bli grymt roligt.

...och idag? Tja, så långt har jag inte kommit ännu....

2 kommentarer:

Vivi sa...

Hi hi har bloggen blivit lite aktiv igen ser jag :)

Fisan sa...

Ja, men inte särskilt mycket. Kul att få en kommentar dock ;D