torsdag 19 augusti 2010

Spänning mellan Norrköping och Tranås

Ja, någonstans där blev det helt bekräftat att jag inte skulle hinna med min förbindelse till Halmstad från Nässjö.
Fast egentligen hade jag väl redan konstaterat i Södertälje att jag skulle missa tåget, en si så där några timmar innan det faktiskt skulle gå.

Egentligen skulle jag varit hemma halv tio, i stället var jag hemma tjugo över elva.
Men jag har fått se tågstationen i Lund.
...och pekat ut en massa städer för min kollega, där jag bland annat:

Haft pojkvän
Förlorat oskulden
Köpt kådisar på bensinmack
...och varit full.
Jag har varit full i rätt många städer.

Imorgon tar jag sovmorgon, tycker jag förtjänar det efter att ha varit vaken i snart 20h. Sen är det dags att skörda frukten av dagens...öhh....sådd?
Ska bara dricka upp mitt välförtjänta vin först.

Detta kunde varit jag...

1 kommentar:

Vivi sa...

Ush stackare !
Duuu...... jag är så jäkla glömsk
:(