måndag 9 augusti 2010

40-puttrare

Jag har blivit en 40-puttrare.
För inte så länge sen så sänkte dom alla 50-sträckor till 40.
Tror ni det var irriterande i början eller? Å herrejävlar.

Men NU, nu kan jag inte tänka mig att köra i någon annan hastighet.
Det är tillräckligt fort för att man ska känna att man kommer någonstans. Men tillräckligt långsamt för att man inte ska bli stressad.
Dessutom har man tid att kolla på omgivningen, klia sig i hårbotten, pilla navelludd...you name it.

40 är fan ultimat.

Tycker jag då. Det tycker nog inte dom som ligger bakom mig.

2 kommentarer:

Vivi sa...

Thank you thank you, min kompis Diana är ju den som får ta åt sig äran, hon är en fantastisk stylist! :)

Hmmm jag ahr itne vant mig vid 40 ännu, men däremot skulle jag aldrig ligga och trycka ngn i häcken som kör lagligt, blir smått galen på personer som inte håller avstånd!

Vivi sa...

Precis, jag tycker det är roligt att folk vågar diskutera och ha andra åsikter, men jag kan vara lite allergisk mot folk som kastar glas i stenhus så att säga och som dessutom inte verkar läsa igenom hela inlägget. Det är som om folk läser en mening och sedan får en åsikt om skrivaren utifrån den meningen enbart,...
Knas ! :P