onsdag 18 augusti 2010

Tidig morgon - ångest

Imorgon måste jag gå upp klockan fyra på morgonen.
Fast jag klassar inte det som morgon. Det är fortfarande mitt i natten för mig.
Redan nu har jag ångest för detta.

Det trevliga sällskap jag har avnjutit dom senaste dagarna åker hem idag också, det skulle kunna vara en bidragande orsak till min allmänna tjurighet vad det gäller ansträngande aktiviteter just nu.
Jag har även haft en hund i lägenheten, det gillade inte katterna. Det gillade inte min handled heller. Ser ut som ett självmordsoffer.

Fullkomligt omotiverad idag. Jag vill hem till min säng.
Man kanske skulle bli lite sjuk, men bara lite. En lätt släng av huvudvärk kanske.

En lätt släng av huvudvärk, going once, going twice....återkommer när den blir såld.

Så här mysigt hade alltså INTE katterna och hunden.

1 kommentar:

Vivi sa...

Stackars! Jag är också sjukt trött idag ..men jag behöver inte gå upp vid fyra i morgon... jag ser inte ut som et självmordoffer
*tycka synd*