fredag 5 februari 2010

Blaj blaj

Har en rätt bra dag idag.
Känns som jag har mer energi än vad jag haft på länge. Hoppas bara den håller i sig då det är afterwork idag och sen fest med bandet som spelar.
Har sett fram emot det så det vore piss om jag skulle slockna.
Faktiskt.

Men så somnade jag som en gris halv tio igår och sov som en stock hela natten. Så lite energi borde jag väl få ha.

Annars har jag stångats med doktorer igen för att klura ut vad som är fel. Så jävla jobbigt när dom inte tar en på allvar.
Jag lyckades i alla fall tvinga till mig blopdprover. Så igår fyllde dom fem rör.
Nästan så man hoppas att dom hittar någonting, bara så man kan få säg "I told you so!"
För fakta är att jag sällan hävdar mig själv hos doktorn. De tre gånger jag gjort det så har det varit rätt allvarliga saker.
Ledband som varit av (kämpade jag för i 6 år!)
En kraftig lunginflammation.
Luftvägsinfektion.

Jag springer inte hos doktorn för att jag tycker det är kul. Dessutom känner jag min kropp rätt bra och just nu är den inte frisk.
Åh, nu blir jag alldeles upprörd igen.

Annars så tycker jag arbetsdagen kan vara slut så jag får dricka öl.
Fast här är en del att göra idag.
Vi fick strömavbrott igår, en stackare som försökt värma sig i en elcentral...och det gick inte, ehh, så bra. Uppenbarligen.
Sorgligt.

1 kommentar:

Mia sa...

Varm tror jag han blev... men han hann nog inte känna det (ursäkta för min morbida humor, men jag vet att iaf du kan uppskatta den, hur det är med andra vet jag inte... skönt lång parentes det blev)

Hur som helst tror jag att min arbetsdag ska få sluta nu... Hem, ta en dusch och kanske ett glas vin mmmmmmm!!! See ya in a bit!!