måndag 1 februari 2010

18? Minsann.

Idag frågade dom mig om leg när jag skulle köpa cigg.
Det är snart tio år sen jag fyllde arton. Tack så mycket till mannen bakom disken på Shell.

Dagens dåliga är väl frågan om arbetsfördelning på min arbetsplats. Om man ska försöka se det bra i alla situationer så borde jag väl känna mig...uppskattad.
Men det gör jag inte. Mest irriterad faktiskt.

Dagens fortsatt dåliga är mina förbenade mage som ska till och strula hela tiden. Med mina magproblem och mottaglighet för sjukdomar så börjar jag undra om det kanske är något allvarligare fel på mig.
Men orka fråga. Vill man egentligen veta?

Annars är livet rätt ok för stunden. Drömmer fortfarande om det där andra livet, det jag egentligen vill leva. Ska snart ta tag i det där.

Jag lovar.

Inga kommentarer: