fredag 29 januari 2010

Well-a, bird, bird, bird. Bird is the word

Är rätt ok idag.

Tänkte ni lojala människor, som går in här fast att jag inte skriver ett skit och när jag väl gör det så är det skit som man lika gärna kunde låtit bli att skriva om, ville veta att jag inte är död än. Inte för att det är något dödligt fel på mig. Jag är bara dödligt trött på mig själv.

Tack!



Ska spendera fredagskvällen med mig själv. Bävar lite för det men tror det kommer gå bra. I värsta fall kan jag bara gå och lägga mig för nån fröken pigg har inte synts till idag.
..och då däckade jag ändå totalt på två glas vin och hostmedicin igår. Har sovit så hårt att jag inte rört en fena på hela natten. Vilket resulterade i löjligt ömma axlar idag.

Nån som har lust att komma och mysa lite och ge mig en massage och lite kli på ryggen? Det hade varit väldigt uppskattat...

1 kommentar:

HDR-fotografen sa...

Eftersom inte tågen längre går kommer jag inte kunna kila upp till dig och klia dig bakom örat;)

Jag bara älskar det avsnittet med family guy. En gång i min ungdom trodde jag att man som vuxen inte skulle se tecknat. Så fel jag hade.